24 lipca 2009

Nowy film Sam'a Trowbridge

Kilka ujęć z czerwca i lipca 09

Flow. from Sam Trowbridge on Vimeo.



Wywiad z Sam-em Trowbridge:
Sam Trowbridge: Chłopak z Oz
17 czerwca 2008 prezentowany przez Freebord



Profil zawodnika Freebord Team
Imię i nazwiskio: Sam Trowbridge
Wiek: 18 lat
Miejsce zamieszkania: Dziki pieprzony Zachód (Zachodnia Australia)

Zestaw Freebord - czym jeździsz? Głównie Revolt 75 w tym momencie.

Twój najlepszy numer Freebordowy? Czuję się trochę niezręcznie mówiąc o swoim najlepszym numerze, ale prawdopodobnie to moja szybka 360-tka albo press pivot presses.

Co ma największy wpływ na twoje życie? Ziele, speed metal, likier i piwo. Ale mówiąc serio, jest wiele rzeczy...freebording jest jedną z nich!

Jeśli miałbyś sponsora, który pomógłby ci uprawiać freebording, kto by to był? Oczywiście buty Vans. Jetem trochę pasjonatem butów sportowych, a Vans są moimi ulubionymi.

Najgorszy upadek? Nie wydaje mi się, abym kiedykolwiek miał jakieś spektakularne upadki. Zawsze upadam robiąc głupie/proste gówno. Prawdopodobnie jednym z najgorszych jednakże była jazda ze wzgórz ścieżką golfową, o ile pamiętam z Luke'iem i Maccą. Nabierałem prędkości, ale ścieżka była tak zbrylona, że jeśli spróbowałbym zrobić ześlizg złapałbym krawędź, a ostry zakręt zbliżał się bardzo szybko. Jechałem zbyt szybko, by wziąć ten zakręt, więc spróbowałem zeskoczyć i zbiec, ale prędkość była zbyt duża by biec i skończyłem nurkując w krzaki i wyrąbałem się na gałęzie. Najgorsze w tym było to, że nie zostałem sfilmowany!

Twój ulubiony Frebord rider? Nie mam ulubionego. Zgłębiam style pewnych ludzi i rzeczy, które wykonują, ale nie podam żadnego imienia.

Punk czy hip hop? Oba! Otwórzcie swe umysły głupcy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz